Bieberlifeforever

Alla inlägg under april 2013

Av Sarah Eklund - 26 april 2013 14:27

Tjoooo! Idag sluta jag skolan tio över ett.. men bilderna från konserten kommer sen ;) nästa vecka kommer vi sova över emd skolan i Falun .. och jag fick dom jag ville sova med :) Men vi har fan ingen jävla toalett eller handfat i rummet vafan är det här???

Av Sarah Eklund - 24 april 2013 16:44

Nu är jag påväg till Stockholm.. Till !!Justin Bieber ? Ska bli jätte kul!
Älskar Justin Bieber ! Men jag lägger ut lite bilder sen från konserten!

Av Sarah Eklund - 24 april 2013 16:44

Nu är jag påväg till Stockholm.. Till !!Justin Bieber ? Ska bli jätte kul!
Älskar Justin Bieber ! Men jag lägger ut lite bilder sen från konserten!

Av Sarah Eklund - 22 april 2013 12:05

Sitter i skolan, mår dåligt.. Gråtit en gång idag, jag Ella och Linnéa har varit uppe hos skolsköterskan och pratat om min väns död !! Som hände i lördags! Mår skit men det kommer fler inlägg sen vi hörs!
Kramar//
Sarah

Av Sarah Eklund - 21 april 2013 18:47

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag.. men det har varit marknad hela helgen kom hem nyss från marknaden och har varit med kompisar! :( Fick reda på att min jätte nära kompis dog igår i falun me fyrhjulingen om ni kanske läst det i tidningen :'( <3 www.dt.se Det är hemskt, ingen av mina kompisar har nånson dött det kan inte ens vara sant!! men headern kommer snart och jag kommer kanske inte skriva på några dagar.. har köpt nya skor <3 Vila i frid linus jag älsakr dig!!1

Kramar //

Sarah :(

Av Sarah Eklund - 21 april 2013 18:47

Linus vi älskar dig och kommer alltid att göra vila i frid ha det bra där uppe :/ :( :'( <3 </3


Av Sarah Eklund - 20 april 2013 21:22

Gott med brända mandlar :D att dom är godare varma <3

Av Sarah Eklund - 20 april 2013 21:11

Om fyra dagar är det justin bieber OMB ! och jag har varit på marknad idag med mina kompisar åkte Extreme fly 2 gånger på rak höll på att spy sen så åkte jag virvelvinden en gång ;) men imorgon ska jag dit och köpa en kepa som justin bieber har och köpa en laddare på kupolen till min telefon :D och en justin biebe tröja om jag får för min mamma! kommer ladda upp bilder på dom imorgon ;)

Kramar//

Sarah <3 

Presentation


Hej! Jag heter Sarah fyller 13 i augusti, Bor här i Dalarna. Kommer inlägg varje dag. den kommer handla om Vänner,Fritid,Musik och lite sånt.. helt vardaglig.. Hoppas ni läser
Kram
/ Sarah

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards