Bieberlifeforever

Alla inlägg under maj 2013

Av Sarah Eklund - 28 maj 2013 20:07

Det var länge sedan bloggen! Jag har varit och köpt min Obey kepa, det gjorde jag i lördags, i lördags tältade jag med mina kompisar också, ch vi bada också! Det var rätt så kallt men ändå inte ;) Så somna vi halv 5 på morgonen och vakna 9 på morgonen igen :) Vart as trött efter det. Vi kanske ska tälta denna helg också.. Men bara kanske :( För Ronjas föräldrar Jobbar och hennes pappa ska bort! Fast kanske ;) Men vi har sommarlov det 13 juni , men vi hörs senare

Kramar//

Sarah   

Av Sarah Eklund - 22 maj 2013 21:22

På söndag eller fredag ska jag köpa min Oney Kepa ;) <3 och på fredag till lördag ska jag sova i tält i Ornäs med mina kompisar,om det är fint väder ;) <3 <3    

Kramar//

Sarah


Av Sarah Eklund - 22 maj 2013 21:15

Har varit upptagen förlåt att jag inte uppdaterat! ska göra bättre ;) 

På lördag fyller Linus min kompis år :( Som dött så hemskt :'( 

Gilla gärna min blogg så kanske det kommer tävlingar :) Har inte hänt något speciellt i skolan, vi har gjort klart alla nationella prov ! <3 Kommer bild på mina skolavslutningskläder sen med min kompis <3 :) Inte hänt något speciellt! Sommar/sommarlov snart längtar, men gilla gärna min blogg så kommer det nog tävlingar <3


Av Sarah Eklund - 16 maj 2013 20:06

Hej! <3 Idag har jag varit på minnesstund, det var jätte hemskt grät as mycket, och så oppassande precis när jag gick ut ur kyrkan kom det ett tåg utanfår ett SJ tåg och det var ett exakt sånt Linus vart påkörd av :( Åååå saknar han sjukt mycket vi alla älskar dig <du finns i våra hjärtan, gick fram med min kompis och la fram rosorna <3 Vi älskar dig, vi fick höra på musik som du lyssnade på, och när jag plötsligt hörde Boyfriend och as long as you love me vart jag lite gladare men var ändå ledsen, det är så jävla hemskt, kom bara tillbaka!!Jävla idiot tåg, hatar tåg, varför kan dom inte bara stanna aja ska inte komma in på det hoppas ni haft det bra, jag var iallafall ledig från skolan idag! får se om jag får gå hem från skolan imorgon också? <3 Ha det bra alla

Kramar//

Sarah <3

Av Sarah Eklund - 12 maj 2013 13:05

Hej! Jag har dansuppvisning i disco idag, är jätte spänd.. lovar att jag kommer göra fel, har varit och handlat med mamma för vi har en föreställning klockan 14:00 och en klockan 16:30 så 75 min rast imellan så då har jag med mig frukt och dricka ;) As nyttigt alltså! På torsdag ska jag på begravning för min kompis Linus <3 :( Saknar han sjukt mycket!! :( :( Men iaf ha en bra dag allihopa! <3 <3

Av Sarah Eklund - 10 maj 2013 20:01

Jag har precis varit med kompisar, Oskar klippte sig han vart as söt ju!! <3 men vi ska nog vara med varann imorgon, på söndag har jag dans uppvisning och lördag har jag rep!! ;)

Av Sarah Eklund - 10 maj 2013 11:01

Just nu sitter jag här med min BFF i min säng, vi ska till kupolen och vara med kompisar snart. Gav henne precis ett bästis halsband, Vi ska fixa oss innan vi går, vi hade as kul igår, uppdaterar mer senare idag!

Av Sarah Eklund - 9 maj 2013 21:38

Hej! Idag har jag varit med kompisar, Oskar och Robin och min BFF Linn och mig själv och jonte en liten stund... Vi hade as kul´, var med dom från klockan 14:00 till 20:30 , Hela dagen! Vi hade as kul! <3 Ska vara med Moa Robin Osse (Oskar) Linn, Linnéa och Max imorgon på kuoplen! :)

Presentation


Hej! Jag heter Sarah fyller 13 i augusti, Bor här i Dalarna. Kommer inlägg varje dag. den kommer handla om Vänner,Fritid,Musik och lite sånt.. helt vardaglig.. Hoppas ni läser
Kram
/ Sarah

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards