Bieberlifeforever

Direktlänk till inlägg 20 september 2013

Hej<3:/

Av Sarah Eklund - 20 september 2013 16:32

Igår vart min cykel stulen för 2000 det var ju inte så bra. Idag tills på söndag är det Borlänge marknad, imorgon fyller också min bror år han fyller 22 år så vi ska åka och fira han.
Då kommer jag åka sån här hamster boll på sjön :)
Ni får ha det då bra
Kramar//Sarah??

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Sarah Eklund - 23 januari 2014 20:51

Nu kommer jag få massa hat men jag måste skriva ut mig, för er alla "killar" i skolan som snackar om det och allt annat..Har ni lämnat Justin på grund av detta? herregud vad är ni för fans, allt bra han har gjort för flera människor och så gör han en...

Av Sarah Eklund - 30 september 2013 14:21

Hej allihopa! Det var en stund sen, hela helgen har jag sovit hos min kompis Emilia och vi Hr varit på Coz/Disco, det var as kul, och sen kom vi hm halv 12 och åt snacks med varann och drack dricka sen var vi ute nästa dag, jag följde inte med min m...

Av Sarah Eklund - 23 september 2013 09:28


Den här helgen var Borlänge marknad, Jag handlade lite grejer, vi hade också jätte kul. Jag och mina kompisar, jag köpte några skal och vann/fick några saker. Ha det bra Kramar// Sarah ...

Av Sarah Eklund - 21 september 2013 14:49


Hej! allihopa. Idag fyller min bror 22 år jag vaknade halv 11 sen så åkte vi efter jag ätit frukost. Sen så åkte vi till sommarstugan och fixa lite och nu sitter vi i Vanbo och ska äta om typ en halv timme. sen ska vi äta tårta och det kommer bild på...

Av Sarah Eklund - 17 september 2013 20:16

Idag var jag i skolan, sedan så åkte jag hem för att hämta pengar sen åkte jag och shoppade :) Shoppade as fina kläder som jag älskar just nu, ifall ni vill se vad jag köpte kan ni följa mig på Videofyme jag heter:Sarah Drew Eklund Följ mig gärna i...

Presentation


Hej! Jag heter Sarah fyller 13 i augusti, Bor här i Dalarna. Kommer inlägg varje dag. den kommer handla om Vänner,Fritid,Musik och lite sånt.. helt vardaglig.. Hoppas ni läser
Kram
/ Sarah

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards